reklama

„Aj takto sa preukazuje charakter“

Bulvárnymi škrabákmi zatracovaná Nasťa Kuzmina preukázala ako jediná charakter. Je to úplný protiklad toho, aké trápne výhovorky použili ostatní športovci. A to ani nehovorím o napudrovaných frajeroch „hokejistoch“, čo narobili hanbu ako hrom. Ty sa nezmohli ani len na malé jednoduché: „Prepáčte fanúšikovia“.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Výber tých najlepších výhovoriek:

Hujerová ml.

- zjazd

- 27. miesto

„Prežila som to“

- kombinácia

„Trať bola mäkká“


Bendik

- zjazd

- 45. Miesto

„Som rád, že som trať vôbec prešiel“


Procházková

- beh na lyžiach

- 39. Miesto

„Počasie mi nehralo do kariet“


Bajčičák

- beh na lyžiach

- 31. Miesto

„Premazali mi lyže, o lepšie výsledky ma pripravili vosky“


Stromková

- slopestyle

- 20. Miesto

„Stratila som paličku a opäť som to neustála“

Hurajt

- biatlon

- 52. Miesto

„Prišla mi do nôh slabosť“

Šlapecká

- slopestyle

- 18. Miesto

„Som rada že som vôbec odštartovala“

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou


Ninis

- sánky

- 20.miesto

„Mal som novú sklznicu a chýbal mi pokoj“


Gbúrová

- sánky

- 25. Miesto

„Materiál, na ktorom som jazdila, vôbec nesedel na túto dráhu“

Napudrovaní frajeri so siláckymi rečami

- hokej

- 11. miesto

„???“ - nezmohli sa ani na jednoduché „Prepáčte fanúšikovia“

A na záver veľmi silný protiklad


Kuzmina

- stíhacie preteky

- 6. Miesto

Prepáčte mi to, veľmi som sa snažila“

Veď keby nebolo Anastázie Kuzmina, tak sme úplne plonkoví s našimi výsledkami na ZOH v Soči.

Tomáš Lulák

Tomáš Lulák

Bloger 
  • Počet článkov:  67
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ukecaný chlapík zo Žiliny. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu